Novo ime oktobarskog albuma – Loved Me Back To Life

Nakon malog nesporazuma sa Danielom Merivedrom (o čemu možete čitati ovde), Selin je odlučila da CD koji izlazi na jesen ipak neće nositi ime Water and a Flame, već Loved Me Back To Life.

Pre nekoliko dana je na zvaničnoj web prezentaciji Selin Dion izašlo obaveštenje o izmenama, koje je neke fanove iznenadilo, a druge pak obradovalo:

Kao što su mnogi od vas otkrili, novi album Selin Dion imenovan Loved Me Back To Life izaći će u oktobru! Jedva čekamo!

Pesma po kojoj će novi album biti imenovan je prvi put izvedena u subotu, 27. jula, u Abrahamovoj Palati na Selininom šou Celine… une seule fois pred 42.000 najvatrenijih fanova. Napisali su je Hašam Husein, Denatijus Mote i Sia Furler. Pevačica je izjavila:

Obožavam ovu pesmu i bila sam veoma uzbuđena što ću je izvesti po prvi put prošlog vikenda. Veom sam zahvalna Šamu, Motesaru i Sii jer su mi poklonili ovaj predivni poklon!

Na albumu, koji će izaći 22. oktobra, su radile neke od najvećih američkih zvezda. Priča se da su, pored Sie, to bili Ni-Jo, Triki Stuart, Stivi Vonder i Ig Vajt. Prognozira se da će novi album biti vrlo tražen jer se glavna numera već ‘vrti’ na radio stanicama, a takođe je na visokim pozicijama pojedinih top listi.

Glasina: Posle iznenadnog uspeha albuma Sans Attendre, odlučeno je da se na Cd-u neće naći ni jedna od obrada koje se Dionova izvodila u Vegasu.

Tags: , ,

Ostavi komentar :)

