‘Loved Me Back To Life’ na iTunes-u

Na zvanično sajtu Dionove je obelodanjeno da će naslovna numera biti dostupna na iTunes-u od 3. septembra, dva meseca pre izlaska celog albuma.

Pesmu su potpisali Hašam (Šam) Husein, Denatijus Mote i Sia Furler. Premijerno je izvedena 27. jula u Kvebeku, tokom specijalnog jednodnevnog šoua Céline… Une seule fois. Pevačica nije krila koliko je oduševljena pesmom, izjavivši:

Nisam mogla da verujem šta sam čula!

Posle šest godina pauze, Selin Dion konačno izdaje album na engleskom jeziku. Kao i uvek, svim numerama je posvetila podjednako pažnje tako da se sa sigurnošću može reći da će svaka biti posebna na svoj način i tako doprineti i poboljšati sveobuhvatni utisak o albumu.

Nestala sam na šest godina. Bilo je vremena kada sam mislila: ‘Da li misliš da će ti ljudi pisati pesme?’ Što se tiče pesama, prepuštena sam na milost i nemilost drugim ljudima zato što ih ne pišem. Nisam mogla da verujem šta čujem. Nisam želela da obnovim sebe, da ljudi kažu: ‘Ovo je potpuno nova Selin!’. Imam 45 godina, na vrhuncu sam života i karijere. Nikada se nisam ovako osećala. Želim da se zabavljam!

Na zvanično sajtu možete oslušnuti delove pesme i pogledati nekoliko trenutaka zabeleženih u studiju!

Tags: , , ,

Ostavi komentar :)

