Celine, ko leti sledeći?

Da popričamo o timu Celine Dion. Ozbiljne promene su se dogodile u poslednja dva dana.

Prvo, ako niste znali Rene (njen suprug i menadzer preko 30 godina) više nije na toj poziciji. Na njegovo mesto došao je dugogodišnji saradnik i prijatelj Aldo Giampaolo, koji je takođe zauzeo Reneovu direktorsku fotelju u “Feeling Productions Inc.”. Giampaolo, koji je radio za ovaj kanadski par preko 25.godine seli se u Las Vegas, u kom trenutno Selin nastupa skoro svako drugo veče u koloseumu luksuznog hotela-kazina Cezarova palata (Caesars Palace).

Celine je Renea upoznala na samom početku karijere tačnije 1981, kada je imala 12 godina, a on 38 (da, da, 38!). Ovo je bio očekivan potez nakon njegove operacije uklanjanja kancerogenog tumora prošle godine.

Druga vest koja je poprilično zabrinula fanove jeste razilaženje sa njenom dugogodišnjom stilistkinjom iz Kvebeka Annie Horth, koja je Selin transformisala u pop modnu ikonu. Razlog još uvek nije poznat.

Njenu izjavu povodom ove vesti prenosimo u potpunosti:

Oduvek sam imala poštovanje i divljenje prema Selin i Reneu. Uživala sam u svakom radnom danu radeći sa njom, ali donela sam odluku. Moj posao sa Selin je bio sjajan, ispunjen profesionalizmom ali i prijateljstvom. Ponosna sam na sve što sam uradila za nju u proteklih nekoliko godina.

Tags: , , , , , ,

Ostavi komentar :)

