Celine Dion: Sinovi su mi vratili osmeh na lice

U novom broju “Paris Match” Sel se našla na naslovnoj stani. U ovom eksluzivnom intervijuu ona otkriva detalje o svojoj porodici i o zdravstvenom stanju njenog supruga Renea.

140731112035509633

Primetila sam da je postao umoran, pa sam ga ubedila da poseti našeg doktora u Los Anđelesu koji nam je tom prilikom rekao “Slušajte uradiću mu biopsiju, u svakom sličaju to će vam pomoći da bolje spavate.” Narednog dana imala sam probu za “The Voice” i tom prilikom sam radila sa Kristinom Agilerom nas dve smo proveli veliki deo dana pričajući. Došla sam u garderobu, tu su bili  Rob Prinz, naš agent koji nam zaključuje poslove u SAD i Rene, zatvorili su vrata… Rene je rekao: “Išao sam kod dokrora danas… Otkrili su mi rak.” U prvi mah nisam znala kako da reagujem. Nisam plakala, vreme kao da je stalo. Ostali smo u Los Anđelesu nekoliko dana kako bi Rene uradio sve testove i utvrdili koliko se rak zapravo proširio. On me je zamolio da o tome ništa ne pričam i da u finalnoj epozodi “The Voice” nastupim kao da se ništa nije dogodilo. Usledile su loše vesti, rezultati biopsije bili su pozitivni, usledio je dokaz, a onda jedna dobra vest; rak se nije proširio u velikoj meri, čega su se lekari jako plašili. Konačno, odahnula sam, lakše sam disala.

Kako ste proveli Božić s obzirom na novonastalu situaciju?

– Spremajući poklone. Moj stariji sin Rene Čarls bio je u Juti na skijanju. Rene je bio sa njegovim prijateljima. Blizanci su bili sa mnom u hotelu, često su me pitali “Gde je tata” odgovarala sam im da je u bolnici jer ga jako boli grlo, da mu tamo daju vitamine i da će mama otići tamo i brzo se vratiti samo da mu da još vitamina.

Da li si Novu Godinu provela sa njim?

– Postavila sam jelku u hotelskoj sobi za decu i mene, a jednu manju sam odnela kod njega u bolnicu. Odnela sam mu i dosta poklona (smeh).

Da li su Reneova tri starija sina bila sa njim u tim teškim trentcima?

– Da, bili su… Dobro smo se organizovali, imao je vreme i za našu decu… Svaki IPad koji sam kupila za decu imao je njegovu sliku na pozadini. Dan posle Božića, Rene Čarls se vratio i zajedno smo otišli da posetimo Renea. Onda između Nove Godine i Božića morala sam da se vratim u Las Vegas kako bih nastupila u Koloseumu. To je bilo dosta frustrirajuće. Reneov stariji sin Žan-Pjer ostao je sa njim u bolnici zajedno sa našim prijateljima. I onda Rene je konačno došao u naš dom u Las Vegasu. Svi smo bili uzbuđeni, porodica je bila opet na okupu.Želela bih da pojednostavim svoj život u najvećoj mogućoj meri: manje turneja, manje projekata.

Strah je tad nestao?

– Da, ali je počela druga borba. Rene je imao problema, nije mogao da jede, a povremeno se javljao jak bol u stomaku. S vremenom postao je sve jači, tegobe su nestajale.

Dok si sve to preživljavala, ti si… nastupala u Las Vegasu?

– Pa da, vratila sam se na scenu.

Jer na sceni svi problemi nestaju?

– Možda će zvučati čudno, ali,iako nisam imala nikakvih problema sa glasom, ni u jednom trenutku na sceni nisam uživala.

Potupno razumljivo, bila si u fazi rekonstrukcije.

– Apsolutno! Rene je bio dobro, van opsanosti. Ovaj test nas je još ujedinio, naša ljubav je sada jača neko ikada. Donela sam odluku da on treba da se fokusira na oporavak, a ne na posao, tad je došla jedna velika promena, na njegovo mesto mog menadžera došao je naš dugogodišnji prijatelj Aldo Giampaolo. On je veliki vizionar, i ima vremena da razmišlja o pravcu moje muzičke karijere. Takođe, znam i ja dosta toga.

Da li možeš da ostaneš kući ponekad?

– Nema problema. Ja pripremim svoju turneju i tiho odem, u ostalom takav je bio slučaj 1999.e kada su Reneu prvi put dijagnostifikovali rak. Svake noći preko 80.000 ljudi na Stade de France mu je jako alpaudiralo, dok je on koncerte posmatrao iz Floride.

Da li si u jednom trenutku želala da se odrekneš muzike i posvetiš se 100% njemu i porodici?

– Ne! Osećaj bi bio kao da napuštam svoj celi život! Ali sam poželela da nastupam manje u tim teškim nedeljama naravno.

Govoriš o tvom javnom životu?

– I o javnom i privatnom. Rene i ja više ne želimo da imamo vile svuda gde odemo. Jednistavno, više nemamo vremena da navratimo do Floride. Imam kuću ovde u Montealu… I naravno u Las Vegasu.

Rekla si mi da ćeš ponovo nastupati u Parizu?

– Prošle jeseni imala sam niz nastupa u Parizu i Belgiji i ljudi me žele ponovo. Moje francuske pesme su neverovatne, jednostavno ljudi se povežu sa njima. Imam veliku karijeru iza sebe na koju sam ponosna! I u SAD se osećam odlično, ljudi su me prihvatili dosta dobro, i tek sad shvatam koliko sam sreće imala u životu.

Novi show u Las Vegasu?

– Ah, da. Zadržaćemo elemente poput 30 muzičara, džinovsku zavesu ali planiram i dosta promena, to je show koji sa svakim nastupom donesi po koju promenu.

Stičem utisak da sada konačno uživaš u životu.Za potrebe show progama ‘L’été Indien’ skijala si po vodi i blistala u bikiniju, čak si i Renea pitala za mišljenje o novom autfitu?

– Želela sam da znam njegovo mišljenje i da li će mi reći “Nema šanse da to možeš” (skijanje na vodi), samo se nasmejao u kolima, tu sliku ću dugo pamtiti. Nikad nije želeo da njegova žena izgleda previše seksi, i da je to poželeo, poželeo bi kada sam imala 17, 24 godine, a ne sa 46! Volim da zavedem svoga muža, da ga iznenadim, ponekad se i takmičimo (smeh).

Rene je prisutan u životima vaše dece?

– Dosta se družio sa Rene-Čarlsom, zajedno su igrali fudbal i hokej. Takođe zajedno igraju bejzbol i hokej. Kući se dosta zabavljaju u bazenu, i naravno obojica obožavaju poker.

140731111524946611

Rene-Čarls se dosta promenio?

– Dosta sam ponosna na njega, on je moja sigurnost. Kada sam bila trudna sa njim mislila sam da nosim devojčicu. Rekli su nam da je dečak i Rene je bio presrećaj. Kada sam ga pitala zašto odgovorio mi je “On će jednog dana brinuti tebi”, i to danas ima smisla.

A blizanci?

 – Nelson ne shvata, obojica su osetljivi na svog oca. Edi je kao Rene-Čarls, on voli kada se oseća sigurnim.

Kako je Rene-Čarls prihvatio vesti o svom ocu?

– On je veoma srećan što Rene više nema rak. Svestan je da uz fizikalnu terapiju i specijalne vežbe, Rene za nekoliko meseci će biti bolje, njegovo stanje će se poboljšati. Najbolje tek dolazi kako za njega, tako i za sve nas.

2

Tags: , , , , , ,

Ostavi komentar :)

