“This Time” priča iza pesme

“This Time” fenomenalna pesma sa “Taking Chances” albuma napisana od strane Davida Hodgess-a, Moody-a i Stevena McMorran-a.

Pesma predstavlja vrisak žene, koja je u bolničkoj sobi kao posledica zlostavljanja, ona jedva može da otvori svoje oči i čuje stope osobe zbog koje je tu gde jeste. Ali ona je ovaj put spremna, skupila je svu preostalu snagu i ovaj put reći će “Prestani, dosta mi je! Ovo ti je bio poslednji put!”

celine-dion-recording

“Kada sam prvi put čula ovu pesmu, Rene i ja smo bili kući, on mi je pustio kompoziciju… Nisam želela da je snimim, jer bilo je previše. Mislim da je zaista bilo previše da ja budem ta koja će pričati, odnosno pevati u ime svih tih zlostavljanih žena. Rene mi je rekao da poslušam pesmu još jednom, i sećam se njegovih reči “Selin ovo je stvarnost, snimi pesmu, uradi to zbog svih zlostavljanih žena i na taj način možda im pomogneš.” rekao je. Poslušala sam je još jednom i pesma je odmah postala deo mene, osetila sam odgovornost da pričam u ime njih, o ovom strašnom problemu i na taj način da im pomognem, da prebrode sve što su do sad, da ih promenim, da kada čuju ovu pesmu kažu sebi “Dosta je, neću ovo više da trpim.” Plašim se te pesme, dosta dugo sam je snimala, nekako bilo je previše emocija u mom glasu i počela bi da plačem, a ne smem. Želela sam da zlostavljane žene čuju moje suze, osete bol tako da sam morala da budem jaka i pesmu otpevam u svom najjačem izdanju. I ne pevam tu pesmu kao da je razumem, “This Time” pevam kako bi osetila taj bol, i možda taj bol u mome glasu pomogne tim ženama koje su zarobljene i možda im da snage da kažu “Znaš šta, ovo ti je poslednji put!” Teško je, jer nije svaka pesma srećna pesma, ali možda baš ova moja pesma bude nekome srećna, jer je uz pomoć nje osoba izašla iz takve veze.” rekla je Selin.

Poslušajte singl “This Time” ovde!

Tags: , , , ,

Ostavi komentar :)

