‘O kako bih, ponovo, volela plesati sa svojim ocem’

Pevačicin otac, njena najveća podrška i njen najvatreniji fan Adhemar Dion preminuo je na današnji dan, pre tačno 11.godina. Adhemar je preminuo u njegovoj 80.godini nakon duže bolesti, o kojoj se u medijima nije pisalo. Selin je snažno podnela vest o smrti njenog oca, to jutro 2003. pa zakazan večerašnji nastup u Koloseumu Cezaove Palate nije odložila, naprotiv, Selin je ceo koncert posvetila njemu. Zakoračila je na scenu u suzama i šaputavim glasom rekla svim prisutnim fanovima:

“Večeras je zaista posebno veče za mene, takođe i jako težak..dan. Izgubila sam svog oca jutros.Insistirala sam na večerašnjem nastupu. Moj otac je bio… i dalje je moj najvatreniji fan, još od malena. I znam da bi on želeo da večeras budem ovde sa vama na sceni, sa svima koje volim, da radim ono što volim i… Uvek mislimo da smo jaki ali… Znam da je on ovde, i ja ću večeras pevati najbolje što mogu, daću sve od sebe i volela bih ovaj koncert da posvetim njemu.”

Screenshot_3

Selin na sceni te večeri, 2003.

Selin je njenom ocu posvetila više pesama, od kojih se posebno izdvojila “Parler a mon pere” sa njenog poslednjeg francuskog albuma “Sans Attendre.” U ovoj premoćnoj baladi Selin bi htela “skinuti Mesec i spasiti svet, ali pre svega htela bi razgovarati sa svojim ocem.”

Tags: , ,

Ostavi komentar :)

