“Ne Skidaj Pogled Sa Mene” A.K.A “Eyes On Me”

“Eyes On Me” premoćna pesma Kristiana Lundin-a sa albuma iz 2007. “Taking Chances.” Aptempo balada koja priča priču sama za sebe, pesma koja govori o odnosu između muškarca i žene u kom ona mu poručuje “Bolje ne skidaj pogled sa mene, jer ja sam tražena roba, mnogo muškaraca me želi, a ti treba da ceniš to što me imaš za sebe.”

Jako zanimljiva situacija bila je u studiju. Selin je jedan od umetnika koji se ne muči kada su u pitanju visoke note, ali ova pesma je definitivno pomučila francusko-kanadsku pop divu. Njena prva reakcija kada je videla tekst kompozicije na dve strane bila je: “Okej, što volim kada pesma ima malo teksta.”  rekla je ironično. Hajde da probamo. WOW, stani, ovde je toliko reči, hajde opet prvu strofu.” Kako je snimanje singla odmicalo, tako je Selin postajala sve sigurnija a pesma je sve više dobijala prepoznatljivi orijentalni zvuk, zvuk koji je naterao na ples sve u studiju. “Ponekad osećam u sebi više karaktera, pevačica sam a i glumica, e, u tome je zabava.” rekla je Selin. “Mogu da pevam, a da zvučim drugačije, da se ponašam drugačije, u tome je zabava. Jer u suprotnom ako pevam 14 pesama koje su iste(misleći na ceo album), to bi bio dug i dosadan album za preslušati. Tako da je ovaj album (“Taking Chances”) ceo u različitim likovima, različitim zvukovima i ponašanjem, baš zato sam zavhalna Kristijanu što mi je doneo ovu pesmu jer Šakira bi mogla, ne, trebala je da snimi ovu pesmu, u njenom je fazonu, volim kako to ona radi. Znate, svaki umetnik ima svoj prepoznatljiv stil. Nemam mnogo brzih pesama na ovom albumu, ovu obožavam jer će naterati publiku da zapleše sa mnom, i ja sam plesač i to odličan, volim da igram.” poručila je Selin

941818_532622993440505_583972140_n

Pogledajte kako je proteklo snimanje “Eyes On Me” ovde, a ako ste ljubitelj njenog glasa pogledajte i live nastup zabeležen u Bostonu 2008. ovde.

Tags: , , , ,

Ostavi komentar :)

