Britni Spirs: “Bila sam ljubomorna na Selin Dion”

Britni Spirs  je u poslednjem intervijuu za “Billboard” magazin otkrila kako joj je na pamet  pala ideja o show-u u Las Vegasu, zatim kako je Selin Dion bila njena ogromna inspiracija ali i da je trenutno njen novi album na vrhu liste prioriteta.

Jedna od najpoznatijih pop pevačica za Billboard je izjavila da joj se ideja o spostenom show-u  prvi put pojavila 2003.godine nakon njene “Dream Within A Dream” akeričke turneje, kada je sa svojim prijateljom posetila after parti, nakon nastupa Selin Dion u Vegasu.

“Nakon što sam završila Dream Within’ A Dream turneju 2001. godine sletela sam u Las Vegas da pogledam koncert Celine Dion, koja je tek bila počela svoju seriju koncerata pod nazivom A New Day. Sećam se da sam došla ovde i bila sam gost sa prijateljicom u njenoj kući i sećam se kako je prelepo bilo. Sama postava i sve je bilo mnogo kul, naročito njena svlačionica. Zapravo sam bila ljubomorna jako, rekla sam tad sebi ‘Gospode Bože, ona nastupa na jednom mestu non-stop’. I o tome sam razmišljala dosta otkad sam posetila tu seriju koncerata, sve ostalo se jednostavno poklopilo.’

collage

Britni Spirs u neverici. Posetila plakar Selin Dion.

 

 Podsetićemo vas da je ugovor sa “Caesars Palace” zaista je bio i više nego uspešan, i za jednu i za drugu stranu. Dion je tada na vrhuncu svoje moći, u 33 godini rešila da svetske turneje pomeri u stranu i da se pozicionira u grad greha. Samo u prvih 10 godina Selin Dion Las Vegas show-a, skoro svako veče po 4.100 gledalaca donelo je profit od 493,7 miliona dolara.

Tags: , , ,

Ostavi komentar :)

