Mégo: “I dalje mi ništa nije jasno.”

Nedelju dana je prošlo od kad bivši muzički direktor i klavijatursta Claude Mégo Lemay saznao da više nije potreban u bendu Selin Dion. Izjavio je da mu i dalje ništa nije jasno, a ovu odluku novog menadžment tima je na svom facebook profilu uporedio sa “šamarom po sred lica” i “razvodom.”

“Voleo bih da mogu da vam kažem više o svemu, ali ni meni nije ništa jasno.” rekao je Mego u emisiji “En mode Salvail” koja je emitovana sinoć.

Mégo koji je u Montrealu od petka, prihvatio je poziv, lično, voditelja ove emisije. Ovo je ujedno njegovo prvo pojavljivanje u javnosti nakon nedelju dana. Mégo je na ovu temu rekao:” Nije da nisam hteo da se obraćam javnosti u vezi sa ovim nedelju dana, već sam bio privatno izuzetno zauzet.” Odluka o neprodživanju ugovora je iznenadila ovog šedesetdvogodišnjeg muzičara.  Odluku su mu saopštila dva nova lica Feeling produkcije, koji su sigurno deo tima novog menažera Selin Dion- Aldoa Giampaoloa.

“Našli smo se da razmotrimo sve mogućnosti o povratku Selin na scenu, šalio sam se kao i obično sa novim saradnicima, a onda sam ih pitao razlog zbog kog su me pozvali. Rekli su mi “Mi vam nećemo produžiti ugovor,” nasmejao sam se. Pogledao sam u drugog saradnika koji je dodao “Da, istina je” nakon toga sam samo izašao.”

982215-directeur-musical-celine-dion-depuis

Mégo i Céline, uslikani zajedno tokom “Taking Chances” turneje.

 

Tri dana nakon ove odluke, primio je poziv od Selin Dion. Rekla mu je da je tačno da se vraća u Las Vegas ali da ni ona sama nije informisana niti ona zna razloge koji su doprineli čudnoj odluci novog menadžent tima. Mégo je takođe izjavio da je ovo prvi put da su se njih dvoje čuli za osam meseci, odnosno tačno od dana kada je Selin objavila da se povlači iz muzičkog biznisa na neodređeno vreme kako bi svaki svoj gram snage posvetila oporavku njenog supruga i porodici.  Muzički direktor Selin Dion, u prethodnih 28 godina, je samo jedan od četvorice muzičara čiji ugovori nisu produženi 15 marta. “Ako sam dobro razumeo nas u bendu je bilo 30, što znači ostaje još 26 muzičara.” izjavio je Mégo. On je rekao da je dobio pozamašnu otpremninu koju “Oni nisu bili prisiljeni da mi daju.”

Tags: , , ,

Trackbacks / Pingbacks

  1. #TBT1995: Le Ballet, Live à Paris | Céline Dion Serbia - May 19, 2015

Ostavi komentar :)

