Ekskluzivno: Prvi intervju sa Selin Dion u 2015.

“Trebalo je da nastupam sa televizijskim prenosom uživo, otišla sam u garderobu, videla sam ga (Renea) poprilično šokiranog, pitala sam ga šta se dešava, rekao mi je “Doktor me je zvao upravo, kancer se vratio.” Iskreno, srce je počelo da mi igra, da kuca jače, a telo mi se jednostavno ugasilo. I rekla sam odoh da stavim šminku i da završim svoj nastup, zaboraviću kako se trenutno osećam. Izašla sam na scenu, otpevala sam pesmu… Onda sam se vratila u stvarnost. Rene nakon operacije nije mogao da govori, niti da guta jer je operacija bila zaista obimna. Morala sam da ga ostavljam kući, jer je on od mene zahtevao da radim, da ponovo pevam i nastupam.” Ovim rečima Selin započinje intervju za Good Morning America.

1546141_816508915051910_9159049562198099537_n

Emocija

– Kako si to uspela?

“Ponekad ne osećate ono što treba. Samo sam radila jer je on to od mene zahtevao – volim ga. Nastupala sam, a bilo mi je jako teško… U jednom trenutku sam shvatila da ja više tako ne mogu.  Znate, fanovi, oni znaju da sam ja otvorena knjiga… ja pevam… to je jedina stvar koju znam… Rene nije mogao da jede normalno već kroz cevčicu tako da sam morala da ga hranim dva puta dnevno.”

– Sve si to sama radila?

“Da, sama. Nahranim supuga, nahranim svoju decu. (smeh kroz suze) Znate deca su bila svesna svega pored toga što nismo pričali o tome – bili smo uplašeni. Bili smo zabrinuti. Ako sve kažete deci, kao što sam ja rekla svojoj “Hoćete da pomognete mami da nahranimo tatu danas?”… Sve za njega, sve za fanove, radim sve to zbog sebe.”

Reneova borba sa kancerom daleko je od završene, ali njihova ljubav će se nastaviti. Selin je takođe na youtube-u ostavila poruku za sve njene fanove.

“Ne mogu da verujem da konačno pričam sa vama, tako sam uzuđena. Nadam se da ste svi dobro, želim da vas obavestim da je zdravstveno stanje Renea zaista dobro. Sada se vraćam na scenu, i želim da vam se zahvalim na vašoj ljubavi i podršci sve ovo vreme, uvek ću vam biti zahvalna. Na sceni se vidimo 27. avgusta, očekujem vas da zajedno ovo proslavimo. Volim vas i još jednom hvala za sve. Pozdrav!”

Screenshot_1

Selin sija! Video poruka za sve fanove.

Tags: , , ,

Ostavi komentar :)

