Selin: “Živimo dan po dan. I Rene i ja i naši sinovi”

Selin Dion je ušla u ustoriju Las Vegasa još od dana kada je počela nastupati u Koloseumu Cezarove Palate, a dospela je u žižu javnosti kada je sve to ostavila i napustila grad greha kako bi se brinula o bolesnom suprugu. Ovih dana Sel opet krasi naslovne strane nakon odluke da se ponovo vrati u Vegas sa novim show-om, novim muzičarima, novom scenografijom, novom osveženom Selin Dion.

Nisi odavnavno bila u Koloseumu, mesecima?
Mnogo, mnogo meseci…

Screenshot_2

Selin i Rene, nakon dugog vremena, ponovo na sceni Koloseuma.

Zapravo prošlo je tačno godinu dana od kad Selin nije kročila na scenu Koloseuma Cezarove Palate, napravljenog specijalno za nju i njene mega hitove kao što su „My Heart Will Go On,“ „Power Of Love“ itd. Veći deo prošle godine niste mogli čuti za Selin Dion, nastupi su stali a ona je vodila rat za spostveni glas kao i rat sa opakom bolešću koja je zadesila njenog supruga i do nedavno njenog menadžera Renea. Njenom suprugu je, ponovo, dijagnostifikovan tumor grla krajem 2013.

“Bio je to 17.decembar, daj dan nikada neću zaboraviti, tad nam je bila i godišnjica braka a ja sam bila na tonskim probama spremajući se za nastup u „The Voice.“ Nakon probe, vratila sam se u garderobu, videla sam svog supruga poprilično uplašenog i šokiranog, pitala sam ga „Zaboga šta se dešava?“ odgovorio mi je „Deni mi je rekao da se kancer vratio, dokror me je zvao, vratio se.“ Iskreno, u tom trenutku moje srce je zaigralo, a telo mi se potpuno ugasilo. Rekla sam mu „Idem da stavim šminku, posle na sceni izvešću „Incredible“(klikni ovde da pogledaš  taj nastup) i zaboraviću kako se trenutno osećam.“ Tako sam i uradila, otpevala sam pesmu, zatim smo otišli u hotel a onda sam se vratila u sadašnjost.“

Screenshot_3

Sa suzama u očima, Selin nastavlja šokantnu ispovest.

Selin i Rene su se upoznali kada je njoj bilo samo 12.godina. Ubrzo on je postao njen menadžer, mentor a kasnije i ljubav njenog života koja je njene balade vinula u nebesa američkih ali i svetskih top lista. Nakon ovog saznanja njen show u Las Vegasu je bio pod ogromnim znakom pitanja. Selin je bila iscrpljena, između dve vatre, dve njoj najbitnije stvari u životu: scene i njenog supruga.

“Ostavljala sam ga kući samog jer je on od mene zahtevao da počnem sa nastupima ponovo. Ponekad, a mislim da sam i navikla na to, jednostavno ne osećam ono što treba da osećam u datom trenutku, i tako mučim se, odradim nastup jer ga volim, jer je on od mene to zahtevao, bilo mi je jako teško. A šta ćemo sa dečicom. Šta je to bilo odjednom sa tatom, zašto ne može da čuje dobro, zašto ne može da koristi usta, zašto ne može da jede? Ja sam ga hranila, kroz cevčicu. Moram da ga nahranim dva puta dnevno, dakle nahranim svog supruga, nahranim svoju decu (smeh kroz suze)… Na kraju sam rekla da ne mogu više tako, pola vremena sam ovde, pola sam tamo(u Vegasu) molim te dozvoli mi da ostanem.”

Screenshot_4

Iza sebe je ostavila multimilionski ugovor sa Cezarovom Palatom kako bi se fokusirala na ono što joj je bilo najbitnije njena porodica!

Kako je sve to uticalo na tebe, na vaš brak?
“Stala sam, ozdravljamo polako, živimo dan za danom… niko ne zna šta sutra sprema za nas.

Kako si sve objasnila deci, šta si im rekla, šta se to dešava sa tatom?
“Znaš, mislim da su deca bila svesna svega. Ako kažeš deci, kao što sam ja mojoj pričala „Hoćete da mi pomognete da naranimo taticu danas? Ajde pomozi mami, pridrži vodu, bravo svaka čast hajde sad poljubi tatu.“ Naš tinejdžer, Rene Charles ne priča mnogo o tome ali sigurna sam da mu je teško, uverena sam u to. Milioni ljudi širom sveta svakodnevno prolaze kroz ovakvu dramu. Nekima je mnogo gore, ne dobiju ni poslednje „Zbogom.“ Zapravo ja sam oduševljena koliko smo mi imali sreće. Mislim da činjenica, jer sam ja „otvorena knjiga“ vrsta ličnosti, ja delim sve, to sam ja, ja sam ta osoba, mislim da mi je to dosta pomoglo u životu: da pevam svoje pesme još bolje.”

Screenshot_5

Nelson i Edi, blizanci Selin Dion.

Sada kada si objavila povatak na scenu, kako se osećas dosta je tu konkurencije: Britni Spirs, Maraja Keri stiže u Vegas? Da li te to čini bar po malo nervoznom?
“Mislim da će nam nastupi svima pomoći, da budemo ono što zapravo jesmo. Smo je jedna Maraja, jedna Vitni, jedna Britni. Ja sam jedna. Ne verujem u to da su svi ljudi isti. Ovde(u Vegasu) je naš drugi dom. Naš tinejdžer igra golf kao i hokej na ledu. Tražimo led u pustinji(smeh), ni malo lak zadatak.”

Dakle, kada staneš na scenu u avgustu, gde će Rene biti?
“Ne želim da on bude u prvom redu, jer neću moći da se fokusiram na pevanje(smeh). Volimo jedno drugo, upotpunjujemo jedno drugo, mi smo jedno.”

Screenshot_7

Velika scena čeka na nju!

Tags: , , , , , ,

Ostavi komentar :)

