EKSKLUZIVNO: Selin potrvdila povratak u grad greha, novi show će biti spektakularan

Francusko- kanadska pevačica bila je i više nego komunikativna kada su u pitanju novinari na ovogodišnjoj dodeli “Billboard” nagrada održanoj sinoć u gradu greha. Iz njenih odgovora saznali smo kakvo je zdravstveno stanje njenog supruga Renea(73) kao i dokle je stigla kada je u pitanju priprema nove serije nastupa u Vegasu. Prenosimo vam najzanimljivije detalje sa press konferencije.

Dakle, vraćaš se ovde(Las Vegas) u avgustu?

Ne, ne, ja se ne vraćam- ja živim ovde(smeh). 

Odsela si ovde i nastupaš ovde?

Tako je, avgust 27. taj datum mi je u glavi tako dugo vremena. 

celine-dion-billboard-music-awards-2015-11

Pozdrav foto-reporterima, pred ulazak u MGM Grand Garden Arenu.

Da li si uzbuđena što se ponovo vraćaš na scenu?

I više nego uzbuđena(smeh). Moram da napomenem, da, razlog zbog kog nisam ranije htela da se vratim na scenu, je taj što emitivno nisam bila spremna za povratak. Trebala sam suprugu i celoj porodici, i dalje im trebam. On zaista se trudi da ozdravi, imamo planove po pitanju njegovog odravljenja. Više nismo u neznanju, sada znamo tačno šta se dešava sa njim, a on je moj životni saputnik, moj menadžer i otac moje dece. Odlučili smo da se vratimo zajedno, jer ovo(Las Vegas show) je najbolja stvar, pored naše dece, u našim životima i to je ono što radimo najbolje. On je želeo da se vratim, želi me jaku, želi ponovo da me vidi na sceni…jer ja sam mu omiljena pevačica! Želi me na sceni, a ja ću vam reći da sam spremna. Teško je naravno, ali spremni smo, neću reći spremna sam- mi smo, zajedno, spremni. Znate, on je svuda. “Petlja” se i sa produkcijom novog show-a, i kaže mi “hajde da pevaš više tvojih pesama, hajde ovu, ovu ćemo da izbacimo iz repertoara” zaista ne prestaje da me impresionira. Znam, nosi veliki teret na ramenima, ali i pored toga on je fokusiran on je još u svetu šoubiznisa. To me svaki put dirne, (drrhtavim glasom) jer on hoće da se ja zabavim. Morali smo da donesemo odluku i doneli smo je zajedno, dakle, vraćam se 27.Avgusta to je datum koji smo “zapečatili” i on(Rene) će biti u Koloseumu, nemojte ga tražiti drugde. Nastup ću posvetiti njemu, želim da me ponovo vidi snažnu i spremnu za novu avanturu. Da, uzbuđena sam, ali i malo uplašena iako je ovo nešto što sam radila ceo svoj život, opet ne mogu se odati utisku da je ovo nešto novo, kao da ovo radim po prvi put. To je šoubiznis. Uvek se pojavljuju nova lica. Ti želiš da se pokažeš u najboljem svetlu, želiš da impresioniraš fanove… Prošlo je 12 godina od mog prvog nastupa u Las Vegasu, tada smo rizikovali, rizik se isplatio i drago mi je što smo tad doneli ispravnu odluku. Znate, mislim da Vegas postaje glavni grad šoubiznisa. Da. I uvek će biti mesta za nove izvođače koji će moći da publici podare samo najbolje iz njih samih. Ljudi koji me poznaju, ne morate mi verovati na reč(smeh), znaju koliko ja volim da sam na sceni, da nastupam, da napravim neverovatan show sa ogromnom produkcijom iza sebe, a u isto vreme da odgajim decu. Da, moguće je. Super mi je što JLO dolazi u Vegas, Britni je bila ovde, evo sad Maraja Keri. 

Screenshot_7

Velika scena Koloseuma Cezarove Palate, u Las Vegasu, je željno iščekuje 27. Avgusta.

Da li imaš u planu da napraviš još promena u tvom orkestru pored ovih koje si već napravila?

Za orkestar?Hm, ne znam da li je 31. ili 32. člana trenutno u orkestru. Znate, rastemo, ja uvek mogu da dovedem još ljudi, ali ne znam prosto da li ima dovoljno mesta na bini da dovedem još muzičara. Opet, sa druge strane, mislim da 31. čovek na bini zvuči baš dosta… Promenili smo bend lidera, par muzičara a sami nastupi će biti… Hmm, ne bih rekla isti, jer bih vas slagala, ima tu nekih 30-40% izmena, još uvek radimo na tome. Rećiću vam da ću zasigurno pevati više svojih pesama, ne znam da li se to vama sviđa- meni da(smeh). Kroz karijeru su me vodili predivni tekstopisci, koji su mi pisali lepe pesme i zato želim da pokažem svima njihov talenat uz pomoć mog “malog benda” (smeh). 

Selin je čvrsto rešila da se vrati na veliku scenu Koloseuma 27. Avgusta. Las Vegas će ponovo biti bogatiji za jednog svetskog soprana. Sel pored sebe ima podršku svog supruga, njegovu neizmeru ljubav – to je sve što joj treba,a mi ćemo sa nestrpljenjem iščekivati taj 27. Avgust.

Tags: , , , , ,

Ostavi komentar :)

