Selin Dion savetuje JLO i Maraju Keri

Selin Dion, kao što verovatno znate, se vraća na veliku scenu Koloseuma Cezarove Palate u Las Vegasu 27. avgusta. Međutim ono što ne znate jeste da će ona zapevati ranije u gradu greha i to 13.juna, u okviru “Keep Memory Alive” gala večeri, zajedno sa Andreom Bočelijem u MGM Grand areni.

Ono što je trenutno aktuelno, kako u Vegasu tako i u Koloseumu, jeste novi show Maraje Keri Maiah #1 to Infinity.” Selin, koju Maraja menja u Cezarovoj Palati još uvek nije posetila njen show, ali je zato njoj kao i koleginici JLO(koja nastupa preko puta Cezara) dala nekoliko saveta:

“Znate, njih dve su toliko dugo u šoubiznisu, skoro kao i ja, pa mislim da same znaju šta treba da rade. Ali na jednu stvar definitivno moraju obratiti pažnju: na pustinjsku klimu ovde u Vegasu. Ona zna poprilično teško da deluje na organe. Zato, devojke, morate da održavate vaš nos vlažnim koršćenjem fiziološkog rastvora. Vlažnost vazduha je jako bitna, dodaje Selin koja ima specifične zahteve kada je u pitanju vlažnost vazduha u Koloseumu kada nastupa. Inače veoma sam srećna što su njih dve ovde. Znate, nastupi u Vegasu nam daju šansu da budemo ono što jesmo. Srećna sam što sam se preselila ovde, odlično je za moju profesiju kako u ulozi izvođača, tako u ulozi majke. Njima bih poručila da se zabavljaju u Vegasu baš kao što sam i ja.” završava pevačica.

collage

Rivalke u Vegasu: Selin Dion, Dženifer Lopez i Maraja Kri

Sel je i ovu priliku iskoristila da svojim fanovima još jednom poruči kako je Rene bolje. “Morala sam da napravim pauzu zbog njega. Znate, on je pravi šampion! Zaista je zdravstveno bolje i trudimo se da mu iz dana u dan bude bolje. Rene i ja smo bili odličan tim celoga života zato smo i dalje jedno drugom potrebni. Oboje smo spremni za taj 27.avgust. Čekamo Vas.” 

Tags: , , , , , ,

Ostavi komentar :)

