Bori se za život: Suprug Selin Dion ponovo u bolnici

Suprug i bivši menadžer Selin Dion: Rene Anželil(73) ponovo je u bolnici, gde kako njegova lepša polovina kaže “se bori za život.” Dion je za Las Vegas Sun otkrila kako joj nije bilo teško da zbog njega otputuje čak preko 7000km iz Bostona, gde joj je suprug smešten u bolnicu, do Las Vegasa kako bi nastupila zajedno sa Andreom Bočelijem na gala večeri “The Pover of Love” održanoj u MGM areni.

“Ne bih nikada izneverila publiku, jer sam obećala da ću nastupiti još pre nekoliko meseci. Sam Rene je želeo da ja nastupim ovde, znate on se bori za svoj život. Realnost je teška, ali živimo dan za danom. Teško je, ne spavamo, stalno smo sa doktorima, stalno na terapijama.”

187881852

Podsetićemo vas da je Reneu prvi put dijagnostifikovan rak grla 1999., tada je prošao kroz dve operacije. Godine 2013. doktori su mu saopštili da se kancer vratio. “Bilo nam je to na dan naše godišnjice braka, bio je poprilično potrešen. Ja sam ga upitala šta nije u redu, tada mi je rekao da se rak ponovo vratio. U tom trenutku srce mi je htelo da iskoči iz grudi, a telo mi se jednostavno ugasilo.” rekla je Dion u interviju za NBC ranije ove godine. Nakon svega, Selin se vraća u Vegas. Ona otkriva da je njen suprug upravo osoba koja insistira na tome. “(On)Želi da opet pevam, ja želim da pevam zbog njega.”

Tags: , , , , , ,

Ostavi komentar :)

