Veliki povratak kraljice Las Vegasa

Glas koji razmekšava najtvrđa srca se vratio. Tačno pre dva dana, dakle 27 ovog meseca, Selin Dion je ponovo kročila na veliku scenu Koloseuma u Las Vegasu nakon nešto više od godinu dana pauze.

Kakvo veče! Dion je, sa svojom novom ekipom, pripremila potpuno novi show “Celine,” koji verujte do sad nije viđen u istoriji grada greha. Pre samo nekoliko meseci Sel je u jednom od intervijua rekla kako od emocija koje je budu obuzele uoči premijere njenog novog showa jednostavno neće moći pogoditi te note… Netačno! Selin je preksinoć briljilara kao i njen i te kako osveženi repertoar. Bio je to njen 928 nastup u Koloseumu, koji je nešto više od deceniju izgrađen specijalno za nju, a kojem je kapacitet nedavno povećan na 4,296 mesta. Na sceni nju je pratilo 31 muzičar, zajedno sa potpuno novim video efektima i znatno osveženim repertoarom. Neposredno, pred sam početak show-a, Sel je na press konferenciji rekla:

“Mislim da svi znaju razlog zbog koga sam bila odsutna toliko dugo. Zaista sam zahvalna svima, jer ni u jednom trenutku(fanovi) nisu sumljali u moj povratak na scenu. Moja snaga, sve vreme, leži u mojoj porodici. Mom suprugu. Mojoj deci. Oni su me hteli ovde večeras, iako ja nisam sigurna da li sam bila spremna da budem ovde sa vama večeras. Verujte, obuzele su me jako čudne emocije danas. Nervozna sam. Znate, dosta ljudi prolazi kroz iste stvari kao Rene i ja… Samo, sve se svodi na borbu, ja večeras imam mikrofon u ruci i sigurno biću na televiziji i pričaću javno o tome. Sve je to život, borim se i dajem sve od sebe da se u toj borbi sama ne izgubim. Rene prenosi njegovu snagu na mene. Pričali smo mi o svemu, čak i o stvarima o kojima normalni bračni drugovi ne pričaju za života. Mene su svi čuli, mnogo puta, kroz moje intervijue, sad je vreme njega da čujemo. On kada priča ja hvatam beleške(smeh)… I stvari će biti kako on odluči.”

Foto Galerija: Veče Premijere

This slideshow requires JavaScript.

Selin je takođe otkrila da su u pripremi i francuski i engleski album. Novi album na francuskom jeziku fanovi mogu očekivati već sledeće godine, a engleski album bi trebalo da izda sredinom ili krajem 2017.godine.


Ekskluzivno: Veče premijere- pogledajte samo neke od live nastupa ovde!


Kao što smo već napomenuli, Selin, za novi show pripremila je i novi repertoar, a mi vam ga otkivamo u celosti:

01. Uvod (I Drove All Night)
02. I Surrender
03. Where Does My Heart Beat Now
04. Because You Loved Me
05. Mix (It’s All Coming Back To Me Now/The Power Of Love)
06. Jazz Mix (Mr Paganini/Quand ça balance)
07. The First Time Ever I Saw Your Face
08. Beauty And The Beast
09. Immortality
10. All The Way
11. If I Can Dream
12. Mix Akustičnih Verzija Pesama (A New Day Has Come/That’s The Way It Is/I’m Alive)
13. Incredible
14. U Pauzi Za Presvačenje (Unison)
15. Glitter Medley (Love Can Move Mountains/River Deep, Mountain High)
16. All By Myself
17. The Show Must Go On
18. U Pauzi Za Presvačenje (Uptown Funk i Soul Mix)
19. Prince Mix (Kiss/Purple Rain)
20. My Heart Will Go On
21. Somewhere Over The Rainbow

Dobrodošla kući Selin!

Tags: , , , , , ,

Ostavi komentar :)

