Dion: Naš sin ne sme sam da uđe u Reneovu sobu

Selin Dion posmatrano iz nekog drugog ugla nije nalik nama. Postala je poznata još od tinejdžerskih dana.  Do dana današnjeg prodala je preko 220 miliona albuma širom sveta i uz to zaradila preko 630 miliona dolara, ali opet na kraju dana ona je samo čovek od krvi i mesa baš kao svi mi.

 Ona je dokaz da novac ne može kupiti tu sigurnost u životu: pogotovu sada, kada se suočaava sa mogućnošću gubitka voljene osobe. Njen suprug i bivši menadžer Rene, ponovo se bori sa opakom bolešću. Negde krajem 2013. Selin i njen suprug saznali su da se rak grla ponovo vratio i od tad sve je krenulo nekako nadole, brod je počeo da tone. Nekoliko meseci kasnije Sel je bila prinuđena da otkaže sve svoje nastupe u Koloseumu zbog jake upale glasnih žica, a nedugo zatim je otkazala i turneju po Aziji kako bi se starala o svom bolesnom suprugu.

187881852

Tuga u očima Selin Dion.


“Odlučila sam da prekinem sve profesionalne aktivnosti jer Reneu je bila potrebna moja pomoć. Jednostavno, nisam se dobro osećala na sceni pevajući “Everybody dance now” jer verujte po najmanje mi je bilo do plesa kada znam šta me čeka kad se vratim kući.”


 Sada, nakon njenog povratka u Las Vegas, Selin se ponovo vraća u rutinu: žongliranje između života kao supruge i majke i muzičkog izvođača od kojeg se mnogo očekuje. Da Dion sada ozbiljno razmatra mogućnost trajnog preseljenja u Vegas govori nam činjenica da je svoje prelepo imanje od 5 hektara na Palm Biču stavila na prodaju(koje može biti vaše ako u džepu sada imate nešto više od 53 miliona dolara).


Pogledajte velelepno imanje, na Floridi, koje prodaje Selin Dion ovde!


Najbitniji kriterijum kada je porodica kupovala novu nekretninu u Vegasu je bio da kuća ima dovoljno prostora kako bi njen suprug mogao posedovati najbolju negu prilikom lečenja. Nova kuća, a isti problemi. Renea i dalje hrani na cevčicu uz pomoć četvorogodišnjih blizanaca: Elsona i Edija. Bolest njenog supruga, kako sama kaže, najviše je uticala na njihovog najstarijeg sina Rene- Čarlsa.

“Ponekad on ne sme sam da ode u Reneovu sobu, pa me zove da pođem sa njim. Iako on ima samo 14 i po godina, polako postaje glava porodice,  nije mi ni malo lako svaliti odgovornost na njega.” Kako bi učinila celu situaciju optimističnijom za Rene-Čarlsa, Selin ga podstiče da što više uživa u stvarima koje voli a to su golf i hokej. “Još uvek mu ne dozvoljavam da prespava kod drugara, kao prvo ne znam im ni roditelje, ali njegovi drugari su i više nego dobrodošli u naš dom. Kada vidim našu kuću punu tih mladih ljudi koji skaču po krevetima, igraju video igrice, svuda otvorene kesice čipsa- e to me čini srećnom.” rekla je Dion. “Rene je uvek bio moja sigurnost kroz ceo život i karijeru. Želeo je da imam sve što poželim, pa čak i stvari koje mi nisu bile potrebne. Ali, deca- e to je najdragocenija stvar na svetu.”

rene-charles-rene-angelil_reference

Otac i sin.

Selin priznaje da je Rene uvek bio njena navjeća inspiracija:

 “On je moja inspiracija tokom cele karijere. Ne predaje se, borba još uvek traje, prošla godina nam je bila teška. Ljudi  širom sveta prolaze kroz ovakve stvari svakodnevno, okej, vi ćete sigurno čuti moju i suprugovu priču jer mi smo medijske ličnosti, ali dosta ljudi, kojih nema na tv-u, prolaze kroz čak i gore stvari. On je dobro. Oporavak i dalje traje, doktori, nega… sve to je na najvećem mogućem nivou. Najveća podrška smo mu mi, porodica i svi oko nas! Pa čak i fanovi: njihova pisma, imejlovi, poruke… sve mu to daje dodatnu snagu za “Hajmo još jedan dan, idemo.” Kada vidite da se neko bori za svoj život, taj trenutak vas definiše. Imate dve mogućnosti. Pogledate u vašeg supruga, koji je jako bolestan, i ne možete da mu pomognete: jer će ta vaša ruka spasa povesti i vas same u propast: psihički- uništiće vas! Ili pogledate u vašeg supruga, koji je jako bolestan i kažete mu: “Imam te, sa tobom sam!” Ista situacija je i sa mojom decom. Kada neko padne i potrebna mu je pomoć nije trenutak za suze. Već mu pomogneš i kada se uveriš da je sve u redu, tad možeš u svoja četiri zida oplakivati. Sve te poteškoće u životu su prilika za novu lekciju. Rene i ja smo već bili u sličnoj situaciji, ovo je već drugi put… Nažalost imali smo generalnu probu već. Jedno je jasno: neće nam biti lako…jer godine prolaze, a sa godinama mi ne postajemo mlađi! Borba će biti sve teža.”

Dion je takođe otkrila kako joj je porodica ta koja joj je dala snagu da nastavi sa koncertima u Vegasu:

” Moja snaga leži u mojoj porodici. Mojoj deci. Mom suprugu. Znam da imam nešto bolje.  Gledajte vi možete da odete na bilo koji koncert bilo kog pevača ili pevačice i onda(nakon koncerta) možete o njima govoriti pozitivno ili negativno. Mi smo tu zbog vas(fanova). Ponekad se ne slažemo po pitanju nečega, ali skoro uvek poslušamo savet fanova. Moje troje dece i suprug su želeli da budem ovde sa vama, iako sama nisam bila sigurna da li ja to mogu. Zajedno smo odlučili da krenem ponovo sa nastupima. Dakle, evo me. Borba tek predstoji a ja i dalje pokušavam da ne izgubim sama sebe u istoj jer trebam svome suprugu, želim svojoj deci da pokažem da je i ovo, nažalost, deo života. Znate, on sada prenosi njegovu snagu na mene. Ne prestaje da me oduševljava i dan danas! Pričali smo o stvarima, vodili smo razgovore koje mnogi bračni drugovi ne vode za života. Mene su svi dosta puta slušali kroz moje intervijue, kroz moje pesme a sada je vreme njega da slušamo. Verujte ja hvatam beleške dok razgovaramo(smeh). Porodica je najdragocenija stvar na celome svetu.”

Kada kucne čas, Dion zasigurno neće biti lako. Ali do tad kako ona kaže: “Ujutru kada se probudite i pogledate se u ogledalo zapitajte se: Da li sam ja mrtav ili imam kartu za još jedan dan? U životu postoje dve karte: ako ste preživeli noć uživajte u danu koji sledi. Jer svaki dan je dragocen!”

Tags: , , , , , , ,

Ostavi komentar :)

