Selin o životu bez supruga, novom albumu…

Selin Dion uprkos guitku voljenog supruga uveliko nastupa u Las Vegasu, u pripremi je nova turneja kao i novi engleski album.

Njen Vegas show ruši granice i ispisuje istoriju grada greha(Sel peva skoro pet puta nedeljno, usput je i naravno mama tri dečaka), a ona kako kaže da se još nije umorna od konstantnog nastupanja dok se priseća poslednjih godina života njenog supruga Renea:

“Poslednje tri godine borbe, njenu je bilo jako teško ali i porodici, jer kada vidite nekog koga neizmerno volite nije vam svejedno.Moj suprug i ja smo bili tim, i uvek ćemo biti tim. Osećam se jako privilegovana jer sam njega imala kao svog životnog saputnika. On me nekad neće napustiti, on nastupa sa mnom svako veče, jer sve što ja naučila i znam potiče od njega. Dok sam snimala i pevala svoje čuvene pesme kao npr “My Heart Will Go On,” u to vreme, videla sam ih samo kao hitove, kao pesme koje široke mase vole, kao pesme sa kojima se mnogi poisovećuju, ali nakon smrti mog supruga pesmu(My Heart Will Go On ) verovatno po prvi put doživljavam kao našu pesmu. Sada dok je pevam fanovi znaju i žele da je pevam baš za njega.”

media-share-0-02-05-a8c3fa88cf2cd27105ee63523163594672398a8e15d3308017a5dd8dc0f942e6-d9cb096a-22aa-47d5-8885-215912c8fc88.jpg

Tim snova; Selin i Sia rade na novom engleskom albumu kanadske pevačice.

Novi album, ovoga puta na engleskom jeziku se uveliko krčka:

“Radimo, nove saradnje, evo, reći ću vam jednu stvar: Sia mi je napisala tri pesme. Ona je borac, divan testopisac, dobar vokalista zaista je neverovatna. Volim njene pesme, moja omiljena stvar kada dodjem kući jeste da uzmem svoj laptop i slušam muziku: slušam sve od Adel, Bibera, Gage do Arijane Grande. Moj šestnaestogodišnji sin učestvuje u stvaranju albuma; on posluša demo snimak i kaže “Mama, mislim da ovo ne bi trebalo ovako da zvuči ili mama, ovo zvuči sjajno mislim da trebaš da angažuješ ovog producenta za pesmu. Dakle moj sin mi pomaže otkirti novu muziku, muziku i zvuk današnje generacije. Ponekad se baš šokiram kada mi predloži nešto, ponekad mi se njegova ideja svidi i  spremna sam da eksperimentišem.”

Nama ostaje da pričekamo još koji mesec kako bismo uživali u novoj muzici, a kao potencijalni datum izdavanja novog albuma spominju se poslednji meseci ove godine.

Ostavi komentar :)

