Da li ste spremni za povratak na Titanik 21. maja?

Na predstojećoj dodeli Billboard nagrada možda nas očekuje mnošvo trenutno popularnih izvđača, ali Selin će biti ta koja će nas vratiti u 1997. godinu. Dion će na bini izvesti legendarnu “My Heart Will Go On” numeru u čast 20 godina od premijere filma “Titanik.”

“Ova pesma mi toliko znači, jedna od najvećih u mojoj karijeri. Beskrajno sam zahvalna Džejmsu Horneru i Viliu Dženinsu jer su napisali numeru i omogućili mi da budem deo filma. Biće mi velika čast da je izvedem ponovo na ovogodišnjoj Billboard dodeli,” rekla je Selin.

FOTO: “My Heart Will Go On”

Ova tema iz filma “Titanik” i kao singl bili su na prvom listu Billboard 200 kao i Billboard Hot 100 liste(1998), a prisetićemo se i da je Dion dobila Oskara za “My Heart Will Go On” 1999.

Ovogodišnja dodela održaće se 21. maja sa početkom u 20 časova. Ceremonija će biti emitovana na ABC televiziji.

Ostavi komentar :)

